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Caméra extérieure SmartLife

Wi-Fi | Full HD 1080p | Inclinaison du panoramique | IP65 | Stockage dans le Cloud (facultatif) / 16 Go interne | 12 V DC | Avec capteur de mouvement | Vision nocturne | Blanc

Caractéristiques

Référence Constructeur: WIFICO20CWT
Code EAN: 5412810290062
• Caméra IP d'Extérieur Intelligente : offre un système de sécurité sans fil facile à installer pour l'extérieur d'une propriété.
• Résolution Full HD : pour des images vidéo cristallines
• Connexion facile directement à votre réseau Wi-Fi : aucun hub séparé requis
• Fournie avec un support de caméra
• Entièrement prise en charge par tous les autres produits de la gamme Nedis® SmartLife.
La domotique n'a jamais été aussi simple. Cette Caméra IP d'Extérieur Intelligente simple d'utilisation peut être facilement connectée à votre réseau Wi-Fi existant pour surveiller les espaces extérieurs de votre maison et enregistrer tout son ou mouvement.

Résolution Full HD
Elle enregistre en résolution Full HD (1920x1080 pixels) pour une clarté complète des images capturées. En outre, la caméra est tout aussi puissante de nuit : avec son mode vision nocturne offrant une portée de 15 m.

Étanche
Entièrement contenue dans un boîtier étanche ultra-résistant, cette caméra IP dispose d'une généreuse mémoire interne de 16 Go.

Cristalline
Enregistrant des photos et des vidéos Full HD avec une résolution de 1920x1080 pixels à l'aide de son capteur CMOS 1/3" pour une résolution cristalline, la caméra est déclenchée lors de la détection de sons ou de mouvements.

Communication bilatérale
Il est possible de communiquer via la caméra puisque la parole et l'écoute bilatérales sont activées. Ainsi, elle peut être utilisée de la même façon qu'un téléphone lorsque les gens sont dans le périmètre.

Installation facile
Un support de caméra est fourni avec l'unité et son guide de démarrage rapide vous permet de l'installer en un rien de temps.

À propos de Nedis SmartLife
Découvrez une gamme de produits toujours plus étendue (ampoules, commutateurs, prises, capteurs et caméras), pouvant tous être contrôlés via une application simple d'utilisation et intuitive
Que vous recherchiez une ampoule ou prise intelligente, ou souhaitiez automatiser toute votre maison, découvrez à quel point la technique intelligente est accessible aujourd'hui.

Emballage

Contenu de l'emballage

IP camera
Power adapter
Camera mount
Adhesive pad
Quick start guide

Dimensions emballage retail Boîte cadeau avec eurolock

Largeur Hauteur Longueur
95 mm 95 mm 195 mm

Dimensions logistiques

Conditionné par Largeur Hauteur Longueur Poids
1 95 mm 100 mm 195 mm 458 g
20 215 mm 480 mm 400 mm 9720 g

Spécifications du produit

Largeur 75 mm
Hauteur 105 mm
Profondeur 75 mm
Poids 350 g
Couleur Blanc
Microphone intégré Oui
Courant d'entrée 1.0 A
Type de source d'alimentation Alimentation secteur
Matériau Plastique
Fiche d'alimentation Euro / Type C (CEE 7/16)
Fonctionnalité d'enregistrement dans le cloud Oui
Haut-parleurs intégrés Oui
Compatible avec Nedis® SmartLife
Angle de vue 110 °
Capteur d'image 1/3" CMOS
LED 1
Accessoires Caméra Mont
Adaptateur secteur avec fiche européenne
Classement IP IP65
Longueur du câble de l'adaptateur secteur 1.50 m
Puissance d'émission maximale 15 dBm
Vision nocturne 15 m
Gain d'antenne d'émission maximal 3 dBi
Vision nocturne infrarouge Oui
Calotte 2.8 mm
Images par seconde 25 fps
Type de stockage 16 Go interne
Stockage dans le Cloud (facultatif)
Connexion (s) d'entrée d'alimentation de l'appareil DC 5.5 x 2.1 mm
Consommation électrique maximale 12 W
Résolution maximale Full HD 1080p
Angle d'inclinaison 85 °
Mégapixel 2 MPixel
Nombre de degrés de rotation 355 °
Conception de caméra PTZ-Caméra
Prise en charge de l'alimentation par Ethernet Non
Fisheye Non
Avec capteur de mouvement Oui
Application disponible pour Android™
IOS
Plage de fréquences de transmission 2400 - 2483.5 MHz
Tension d'entrée 12 V DC
Inclinaison du panoramique Oui
Variable Oui
Technologie sans fil sountenu Wi-Fi
Programmable Oui
Plage de température de fonctionnement -20 - 50 °C
Nombre de produits dans l'emballage 1 pièces

Assistance

Questions fréquemment posées

Nous avons trouvé les questions suivantes pour vous en anglais

The record function in the app is used to save the recording of the camera at your phone.
So you can store an event manually at your phone.

You go to play in the app, here you see the time line. Select the time that an event accursed, click on record and again at record and the recording will be saved at your phone.

It is not possible to extend the internal memory by an SD-Card.
You can extend the recordings with the cloud storage.

See for instructions the FAQ "Does the camera support cloud storage?"

You can bypass this error message.

- Click on OK and go on with the installation and follow the instructions.

Because your password or SSID is more than 20 characters, the QR-code that is generated by the app get smaller and it is more difficult for the camera too scan the QR-code.
The chance of errors while scanning are higher.

If the QR-code can't be scanned, you can use the SmartConfig mode.

tap "+" -> camera -> other (top right) -> SmartConfig and follow the steps in the app.
The length of your password/SSID does not matter when using this method.

24 hours of recording takes up about 6.5GB on the memory.

Go to the live view of the camera
Tap on playback
Scroll through the timeline until you found the clip you want to save.
It will start playing
Press record
When you have reached the end of what you want to record, press record again and it will be saved to your mobile device.

When you SD-Card or Memory is full, the oldest file will be overwritten.

No, this device is not compatible with Google/NEST Home (HUB)
The videostream is at moment not working with Google/NEST Hub.

An automation can be used to make a certain "event"(condition), trigger another action (Task)
A condition can be anything from motion detection, to a certain time, a certain temperature, sunrise.
Then you can make this condition turn on lights, turn on smart plugs, make a siren sound or a combination of multiple tasks.

Yes, Open te live stream of the camera.
Tap on Purchase VAS.
Here you can subcribe to the cloud storage service.
There is a 30 day free trail you can try.

No, unfortunately this is not possible at the moment.
Record and save the clips in the app itself (playback menu) and it will be saved to the ALBUM folder in the app.
From here you can save it to your mobile device.

You can add maximum 20 members.

Unfortunately it's currently not possible to access it this way.
We are looking to add this functionality in the future.

Please try the EZ mode installation

Reset the camera by holding down the reset button until you hear the sound

Open the app and tap + > camera > tap on QR code and select EZ mode > confirm it was reset > fill in the credentials of your 2.4Ghz wifi network > the installation will start: immediately walk towards your router with your phone to aid the installation

No, it only works for the camera device you have subscribed it with.

In the first screen of the Smart installation, select other on the top right.
Now select QR-Code.
Follow the steps in the app.
The camera will scan the QR code on your phone to install it.

Yes you can.
Each person needs a unique account on their mobile device.
To add them as "family members" follow these steps:
In the main screen of the app tap on the name of your home (top left)
Tap on Home management
Tap on the name of your home again.
Tap on "add family members" and fill in the account details of the person you want to add.
It will give them access to all the devices in your home as a normal member or admin (you can select this)

If you only want to share a single device in a home, go to the settings menu of the device and select "share device" -> add member.

This is probably a Wifi problem, this can be for various reasons.
1.) Wifi signal is unstable.
2.) Wifi signal is too weak.
3.) Using an access point with the same SSID and password that do not support the IEEE 802.11R standards.

Problem 1 can often be solved by restarting the router.
Problem 2 can be checked with an app Wifi analyzer with this the signal can be viewed and corrected to a better position.
Problem 3 can be checked as the access points are turned off, the Wifi signal is still good and the connection remains if the access points are a problem, a Mesh solution can then be used.
Please make sure that they support IEEE 802.11R standard.